„Сър Найс“: Българският чипс с патент и мисия за здравословен вкус

Българският бранд „Сър Найс“ предлага 100% натурален плодов и зеленчуков чипс, произведен без добавени захари или консерванти. Компанията притежава единствения по рода си патент в България за технология, която премахва до 95% от водата, запазвайки вкуса и хранителните качества. След като вече е наложила присъствието си в био магазини и петзвездни хотели, марката планира скорошно разширяване и на европейските пазари.

„Сър Найс“: Българският чипс с патент и мисия за здравословен вкус
Време за четене: 2 мин. 7 октомври 2025

Нарастващият интерес към здравословни алтернативи на традиционните снаксове постави нови изисквания на пазара. Българският бранд „Сър Найс“ отговаря на това търсене, като предлага 100% натурален плодов и зеленчуков чипс. Продуктите са произведени без добавени захари, оцветители или консерванти, което ги прави чиста и полезна междинна закуска.

„Сър Найс“ се отличава не само като здравословен избор, но и с иновативен подход. Компанията е първата и единствена в България с патент и легално призната технология за производство на дехидратирани плодове и зеленчуци. Тази иновативна технология е ключът към запазването на качеството.

Чрез патентованата технология се премахва по-голямата част от съдържащата се вода – до 90-95% от водното съдържание. Важното е, че този процес се извършва, без да се губят естественият вкус, аромат и хранителни качества. По този начин се запазват ценните влакнини и витамин С, които са характерни за пресните плодове и зеленчуци.

Брандът предлага изключително богат асортимент – от цитрусови плодове като лимон, лайм и грейпфрут, през класически предложения като ябълка, круша и ягода, до по-екзотични вкусове като манго и златно киви. Гамата включва също плодови пестили и пудри. Сред зеленчуковите чипсове се открояват домат, цвекло, батат (сладък картоф) и тиквичка.

Продуктите на „Сър Найс“ намират приложение далеч извън обикновената закуска. Красивият им вид и запазеният натурален вкус ги правят перфектна декорация за десерти, салати и коктейли. Те са предпочитани както от любителите на здравословното хранене, така и от професионалисти в кулинарията и бар културата, които оценяват съчетанието на естетика и практичност.

Днес марката е доказала своето константно високо качество и доказан български произход. „Сър Найс“ присъства във вериги био магазини, петзвездни хотели и едни от най-добрите барове в България. Като естествена стъпка в своето развитие, марката скоро ще стъпи и на външните пазари в Европа, като вече води преговори с няколко големи био вериги и дистрибутори.

Успехът на „Сър Найс“ е резултат от съчетанието на иновативна технология, семеен дух и безкомпромисен стандарт. Компанията демонстрира, че семейната отдаденост и любовта към чистата храна могат да създадат продукт, достоен за международния пазар.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *