„Левски“ с коледна закачка: „И на нас ни омръзна от „Сам вкъщи“
„Левски“ зарадва феновете с коледно видео, представящо ежедневието на Георги Костадинов. Клубът хумористично сравни клипа с „Сам вкъщи“, призовавайки феновете да споделят празнични моменти. Инициативата е част от клубната стратегия за по-тясна връзка с привържениците.
Футболен клуб „Левски“ изненада своите фенове с нестандартно коледно видео. „Сините“ пуснаха празничен клип, в който представят един ден от ежедневието на своя капитан Георги Костадинов. От „Герена“ хумористично сравняват своя филм с класиката „Сам вкъщи“, която традиционно се излъчва по празниците.
Инициативата е част от усилията на клуба да засили връзката с привържениците си. Подобни „задкулисни“ видеа изграждат по-човешки образ на играчите. Те спомагат за ангажиране на аудиторията извън терена, особено по време на празници.
„И на нас ни омръзна от „Сам вкъщи“ по Коледа, затова сме ви приготвили коледно издание на Любимата рубрика – „Един ден с…“ Коледните празници са време за споделени моменти, топлина и семейство. Този път прекрачваме прага на дома на „синия“ лидер Георги Костадинов, за да надникнем отблизо в неговото ежедневие – далеч от прожекторите, но изпълнено със смисъл, емоции и левскарски дух. Един ден. Един дом. Един лидер. Настанете се удобно, подгответе пуканките – време е за кино!“, написаха от „Левски“ в социалните мрежи.
Официалният акаунт на ПФК „Левски“ публикува коледното видео. То включва кратки домашни кадри от живота на Костадинов. Клубът призова феновете да споделят и свои празнични моменти. Този тип съдържание е често срещано в българския футбол през декември.
Георги Костадинов е опитен полузащитник, роден през 1990 г. Той е върнат в „Левски“ през февруари 2025 г. с договор до лятото на 2026 г. Това обяснява избора му за главно действащо лице във видеото. Сравнението с „Сам вкъщи“ е хумористичен маркетингов ход. Използването на познати културни референции прави съдържанието по-разпознаваемо и споделяемо.
Фенове и страници в социалните мрежи активно споделят клипа. Те правят ретро сравнения с предишни клубни видеа. Някои привърженици коментират, че подобни клипове са позитивна инициатива. Те сближават общността и подобряват имиджа на клуба. Други смятат, че ресурсите може да се насочат към спортно-технически проблеми. Медийни страници поставят материала в контекста на общата празнична комуникация на клубовете. Те подчертават, че такива кампании постигат по-голям ангажимент при добри резултати на терена.
