bTV прекратява сътрудничеството си с Георги Тошев след 25 години; Продуцентът напусна заради конфликт с Венета Райкова
bTV Media Group прекратява съвместната си дейност с продуцента Георги Тошев, който работи за телевизията 25 години. Раздялата ескалира след като Тошев публично се дистанцира от „излиянията“ на водещата Венета Райкова, чието присъствие в предаването той смята за непрофесионално. bTV благодари на Тошев за приноса му, като отбелязва, че именно той е разработил настоящия формат на „Преди обед“.
Георги Тошев
bTV Media Group официално прекратява съвместната си дейност с продуцента Георги Тошев и неговата продуцентска компания. Новината беше съобщена от медийната група в официално изявление. Решението идва ден, след като самият Тошев, който е творчески директор на предаването „Преди обед“, обяви, че напуска телевизията, за която е работил 25 години.
Основна причина за раздялата е несъгласието на Тошев с поведението на Венета Райкова. Той публично се е дистанцирал от нейните действия, заявявайки, че няма нищо общо с „излиянията на Венета Райкова“ в ефира на „Преди обед“. Според Тошев стилът на Райкова е по-скоро развлекателен и не отговаря на концепцията за сутрешно токшоу, което трябва да следва високи журналистически стандарти.
Конфликтът ескалира след дискусия в ефир между водещата и седмичния коментатор, фолкпевицата Мария. По време на разговора Райкова обяснява на Мария, че Тошев е съдействал за връзката им, тъй като ѝ бил близък. Мария обаче отговаря, че той не ѝ е толкова близък, че чак не го познава. Продуцентът възприема тези думи като подигравка към себе си, което го подтиква да публикува поста си във Facebook.
Въпреки раздялата, bTV Media Group изразява своята благодарност към продуцента. Медийната група признава неговия принос за развитието на „Преди обед“. Любопитен факт е, че именно под творческото ръководство на г-н Тошев е бил разработен обновеният и настоящ формат на всекидневното токшоу, включително концепцията, рубриките и поканата към Венета Райкова.
„Ценим приноса на Георги Тошев за развитието на „Преди обед“ и признаваме ролята му в определяне на посоката, в която се развива предаването.“
— bTV Media Group
bTV подчертава, че, както при всички техни продукции, програмите редовно се адаптират спрямо интересите на аудиторията и резултатите от представянето. Приоритетът на медийната група остава създаването на висококачествено и ангажиращо съдържание, подкрепено от силен екип професионалисти. bTV Media Group благодари на Георги Тошев за сътрудничеството и му пожелава успех в бъдещите професионални начинания.
